Wie zijn wij?

Bij de Tilburgse Kunstrij Vereniging (TKV) zijn er verschillende mogelijkheden om je te ontwikkelen binnen de kunstrij.

Op een leuke en gezellige manier met enthousiaste trainers leren wij zowel jongens als meisjes schaatsen.
Nadat je de basis beginselen te hebben geleerd, zijn er binnen de vereniging verschillende mogelijkheden om door te stromen naar een vervolggroep. Je gaat dan meerdere uren per week schaatsen om je techniek te verbeteren en  eventueel wedstrijden te rijden.

​

Mocht je een keer vrijblijvend willen mee trainen, dan kun je hier een proefles aanvragen of stuur een E-mail naar tkvjeugd@hotmail.com.

maikel.jpeg

Maikel Verbunt

IMG-20221024-WA0005.jpg

Algemeen Bestuurslid

Bart van Kuik

1610794652383.jpeg

Penningmeester

Ingrid Wessels

Evenementencommissie

De evenementencommissie organiseert diverse evenementen gedurende het jaar met name tijdens het schaatsseizoen.
Een aantal activiteiten komen jaarlijks terug, onder andere wordt jaarlijks contact gelegd met Sinterklaas met de vraag of hij een paar pieten het ijs op wil sturen.

Aan het eind van het seizoen wordt er door TKV een eindshow georganiseerd voor en door haar leden.

Rosalien Verbunt - Linda van den Abbeele - Marian de Cock

Gedragsregels

Bij de Tilburgse Kunstrijvereniging, gaat passie voor kunstschaatsen samen met een veilige en respectvolle sportomgeving. Bij onze vereniging streven we ernaar om niet alleen artistieke excellentie te bevorderen, maar ook om een sfeer te creëren waarin elk lid zich gewaardeerd, beschermd en gerespecteerd voelt.

​

Wij zijn trots om de gedragsregels van "Centrum Veilig Sport" te omarmen en te implementeren als een essentieel onderdeel van onze verenigingscultuur. Voor iedere doelgroep in de sport hebben zij gedragsregels opgesteld: bestuurderscheidsrechtertrainers/coachsporter en topsporter. U kunt op de naam klikken om de specifieke gedragsregels voor die doelgroep te lezen.

Deze regels zijn ontworpen om de veiligheid, integriteit en het welzijn van al onze leden, vrijwilligers en medewerkers te waarborgen. Ze vormen de leidraad voor positief gedrag en onderstrepen het belang van een veilige sportomgeving voor iedereen die betrokken is bij onze vereniging.

​

Bij de Tilburgse Kunstrijvereniging zien we het naleven van deze gedragsregels niet alleen als een verplichting, maar als een gedeelde verantwoordelijkheid. Samen bouwen we aan een gemeenschap waar respect, fair play en gelijkheid voorop staan. We nodigen al onze medewerkers uit om actief bij te dragen aan het creëren van een omgeving waarin iedereen kan floreren en genieten van de prachtige kunstschaatssport.

​

Mocht er zich nu toch een situatie voordoen waarbij onze leden, vrijwilligers of ouders behoefte hebben aan ondersteuning of het delen van zorgen, kunnen ze contact opnemen met de vertrouwenscontactpersoon van de Koninklijke Nederlandse Schaatsbond (KNSB). Deze deskundige professional is er om te luisteren, te adviseren en te helpen bij het vinden van een passende oplossing.

De vertrouwenscontactpersoon van de KNSB is:
Maaike Pekelharing
Mobiel: 06-14794824